• AVV

De Arnhemse Verhuurders Vereniging komt weer bijeen!

Eindelijk is het zover, wij mogen weer bij elkaar komen. En om deze reden nodigen wij u graag uit voor de volgende bijeenkomst van de AVV op 9 juli 2021. De bijeenkomst zal plaatsvinden op het hoofdkantoor van Sociëteit Vastgoed (www.societeitvastgoed.eu) en CHEPRI (www.chepri.eu).

Agendapunten:

· Ontwikkelingen samenwerking met gemeente, Odra, studentenvakbond en huurdershuis (Eef Willems) · Nieuwe regelgeving verhuurbeleid Arnhem en de effecten hiervan (Masoud Kamalizadeh & Donny Verboom) · Nieuwe kamerverhuur puntensysteem en wijzigingen in het landelijk woonbeleid (Eef Willems) Pauze · Huurkorting Corona voor commercieel vastgoed (Rony Saedt | Huurrecht advocaat) · Vragen aan de fiscalist (Ewoud Pranger) · AVV, CHEPRI en Sociëteit Vastgoed (Claudia van Haeften & Donny Verboom) · Borrel

Informatie:

Om de RIVM-richtlijnen te volgen hebben wij besloten om met een maximum van 50 leden bij elkaar te komen. Daarom zullen we degene die zich het eerst aanmeldt uitnodigen, tot een maximum van 50 mensen. Meld je dus snel aan door een e-mail te sturen naar avv@verhuurdersvereniging.nl

Voor het jaar 2021 zijn nog geen facturen verstuurd voor het lidmaatschap. Het is op dit moment erg lastig om een bankrekening te openen vanwege allerlei voorwaarden en vooraf gestelde eisen. Om die reden hebben wij ervoor gekozen het lidmaatschapsgeld via BM Vastgoed te laten verlopen. Wij zullen volgende week de factureren versturen voor het lidmaatschap naar de aangesloten leden.

Bent u nog geen lid of wilt u iemand kennis laten maken met de AVV? Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zijn ook introducés welkom. Wij vragen dan om een éénmalige bijdrage van €35,00. Besluit de introducé lid te worden van de AVV, dan zal dit bedrag in mindering worden gebracht op het reguliere lidmaatschapsgeld voor 2021.

Datum: 9 juli 2021

Tijdstip: 15.45 – 19.00 uur (inloop vanaf 15.30 uur).

Locatie: Eusebiusbuitensingel 75, 10e etage

Wij kijken er enorm naar uit om u 9 juli te mogen ontmoeten!

114 weergaven0 opmerkingen